Jak vstoupit na německý trh. Case-study společnosti Starbucks

Název práce: How to enter the German market. The case study of Starbucks
Autor(ka) práce: Nabok, Valeriya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bolotov, Ilya
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the German market from different perspectives, to find out why Germany is such an attractive place to invest in and why so many entrepreneurs and international companies seek to be present on the German market. Identify the importance of Germany on a coffee market by analyzing the industry and introducing a case-study of Starbucks. The first part of the thesis is devoted to market research on Germany and covers such aspects as economic and technological analysis, legal and political considerations. The second part deals with future perspectives of the German market and strong and weak sides of the country. The third part focuses on analysis of the German coffee market and a case-study of Starbucks.
Klíčová slova: Starbucks; Germany; German coffee industry; PEST analysis
Název práce: Jak vstoupit na německý trh. Case-study společnosti Starbucks
Autor(ka) práce: Nabok, Valeriya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bolotov, Ilya
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat německý trh z různých úhlů pohledu, zjistit, proč je Německo natolik atraktivní místo pro investování a proč se tolik podnikatelů a mezinárodních společností snaží být přítomno na německém trhu. Identifikovat význam Německa na trhu s kávou prostřednictvím analýzy příslušného odvětví a případové studie na společnost Starbucks. První část práce je věnována průzkumu trhu v Německu, konkrétně ekonomické a technologické analýze, právním a politickým specifikům. Druhá část se zabývá budoucími perspektivami německého trhu a silnými a slabými stránkami země. Třetí část je zaměřena na analýzu německého trhu s kávou a případovou studii společnosti Starbucks.
Klíčová slova: PEST analysis; Starbucks; Německo

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66044/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: