Zavádění GDPR a vliv na komunikaci a procesy firmy Recruit.CZ

Název práce: Zavádění GDPR a vliv na komunikaci a procesy firmy Recruit.CZ
Autor(ka) práce: Sparynjaková, Anastasija
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Stará , Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá obecným nařízením o ochraně osobních dat, daty a marketingovou komunikací ve firmě. Cílem práce je zjistit, jak velký vliv mělo zavádění GDPR na procesy, zaměstnance a komunikaci firmy Recruit.CZ na základě primárního výzkumu provedeného prostřednictvím rozhovoru s ředitelkou společnosti. První část práce popisuje pojem GDPR, důležitost dat, CRM systémů a marketingové komunikace. V praktické části je pak popsán celý proces zavádění nařízení ve firmě od přípravy po realizaci. Poslední kapitola zhodnocuje změny a vlivy GDPR na společnost, zákazníky a zaměstnance.
Klíčová slova: GDPR; Implementace; Marketingová komunikace
Název práce: Implementation of GDPR and its impact on processes and communication of the company Recruit.CZ
Autor(ka) práce: Sparynjaková, Anastasija
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Stará , Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with general regulation of personal data protection, data and marketing communication within the company. The aim of the thesis is to determine how great impact the introduction of GDPR had on the processes, employees and communication of the company based on primary research conducted through an interview with the company director. The first part describes the term GDPR, the importance of data, CRM systems and marketing communication in the company. The practical part describes the whole process of GDPR implementation in the company from preparation of basic documents to actual realization. The last part evaluates changes and impacts of GDPR on company, customers and employees.
Klíčová slova: Implementation; Marketing communication; GDPR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65970/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: