Strategie firmy Roche s.r.o. na českém trhu

Název práce: Strategie firmy Roche s.r.o. na českém trhu
Autor(ka) práce: Fischerová, Anastázie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií farmaceutické společnosti ROCHE s.r.o. na českém trhu. Práce se zabývá především logistickým procesem Diagnostické divize společnosti ROCHE. První kapitola představuje společnost, její organizační strukturu a firemní kulturu. Druhá kapitola je čistě teoretická. Třetí kapitola zkoumá logistický proces Diagnostické divize, jehož hlavními prvky jsou proces objednávání, přeprava, skladování, informační technologie a zákaznický servis. Poslední, čtvrtá kapitola se zabývá způsobem, jak firma Roche získává zákazníky a kde zákazníci najdou produktové portfolio. V poslední řadě uvádí a analyzuje konkurenci firmy ROCHE.
Klíčová slova: Roche; Logistika; Farmaceutika ; Diagnostika
Název práce: ROCHE's strategy on the Czech market
Autor(ka) práce: Fischerová, Anastázie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the strategy of the pharmaceutical company ROCHE s.r.o. on the Czech market. The thesis deals mainly with the logistics process of the Diagnostics Division of ROCHE. The first chapter presents Roche, its organizational structure and corporate culture. The second chapter is purely theoretical. The third chapter examines the logistics process of the diagnostic division, the main elements of which are the ordering, shipping, storage, information technology and customer service processes. The last, fourth chapter discusses how Roche acquires customers where customers find a product portfolio. Last but not least, he presents and analyzes the competition of ROCHE.
Klíčová slova: logistics; Pharamaceuticals; Diagnostics; Roche

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64782/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: