Návrh rozvoje channel marketingu ve společnosti ASUS

Název práce: Návrh rozvoje channel marketingu ve společnosti ASUS
Autor(ka) práce: Brabcová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá channel marketingovou strategií společnosti ASUS, předního výrobce notebooků. Channel marketing se zabývá distribucí produktu od výrobce ke konečnému zákazníkovi, resp. motivací a podporou prodeje distribučních mezičlánků. Na základně podrobné analýzy IT trhu, distribučních kanálů, spotřebitelů a konkurence a na základě analýzy současného systému channel marketingu společnosti ASUS, je připraven nový návrh channel marketingové strategie.
Klíčová slova: konkurence na trhu IT; spotřebitelské chování na trhu IT; charakteristika konečných uživatelů; distribuční kanály; Analýza IT trhu
Název práce: Proposal for the development of channel marketing in the company ASUS
Autor(ka) práce: Brabcová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: -
Autor(ka) práce: Brabcová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2008
Datum podání práce: 25. 6. 2008
Datum obhajoby: 10. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10101/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: