Nové retail formáty v automobilovém průmyslu

Název práce: Nové retail formáty v automobilovom priemysle
Autor(ka) práce: Roncová, Žaneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Zezula, Jakub
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá transformáciou automobilového priemyslu na profitabilný omnichannel formát. Prvá časť práce je zameraná na vývoj, ktorý viedol k vzniku rôznych konceptov retailu až po súčasný omnichannel. Ako reagujú automobiloví výrobcovia a ako sa im darí transformovať predajnú štruktúru je predmetom druhej časti práce. Tretia časť následne predstavuje detailnejšie stratégiu Porsche AG a ich nové retail formáty. Spoločnosť Porsche AG nemá doposiaľ v regióne strednej a východnej Európy implementovaný žiadny z nových retail formátov. Cieľom tejto diplomovej práce je preto strategicky vybrať jednu z krajín daného regiónu, vypracovať koncept a definovať všetky potrebné kroky pre otvorenie jedného z nich, konkrétne Sales Pop-up Storu.
Klíčová slova: Omnichannel; Retail; Pop-up Store; Automobilový priemysel
Název práce: Nové retail formáty v automobilovém průmyslu
Autor(ka) práce: Roncová, Žaneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Zezula, Jakub
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá transformací automobilového průmyslu na profitabilní omnichannel formát. První část práce je zaměřena na vývoj, který vedl ke vzniku různých konceptů retailu až po současný omnichannel. Jak reagují automobiloví výrobci a jak se jim daří transformovat prodejní strukturu je předmětem druhé části práce. Třetí část následně představuje detailnější strategii Porsche AG a jejich nové retail formáty. Společnost Porsche AG nemá dosud v regionu střední a východní Evropy implementován žádný z nových retail formátů. Cílem této práce je proto strategicky vybrat jednu ze zemí daného regionu, vypracovat koncept a definovat všechny potřebné kroky pro otevření jednoho z nich, konkrétně Sales Pop-up Storu.
Klíčová slova: Omnichannel; Retail; Pop-up Store; Automobilový průmysl
Název práce: New Retail Formats in the Automotive Industry
Autor(ka) práce: Roncová, Žaneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Zezula, Jakub
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the transformation of the automotive industry into a profitable omnichannel format. The first part is focused on the development, that led to the emergence of various concepts of the retail, to the current omnichannel. Second part of the thesis walks through how the car manufacturers react and how they manage to transform their sales structure. Then the third part presents a more detailed strategy of Porsche AG and their new retail formats. As of now, Porsche AG has not implemented any of the new retail formats in Central and Eastern Europe. The aim of this thesis is to strategically select one of the countries of the CEE region, develop a concept and define all the necessary steps to open one of them, namely Sales Pop-up Store.
Klíčová slova: Retail; Pop-up Store; Automotive Industry; Omnichannel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67018/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: