Marketingová strategie OZS v oblasti studijních semestrálních výměnných pobytů na VŠE

Název práce: Marketingová strategie OZS v oblasti studijních semestrálních výměnných pobytů na VŠE
Autor(ka) práce: Plecháčková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce řeší marketingovou strategii studijních výměnných pobytů na Vysoké škole ekonomické (VŠE), které administrativně zajišťuje Oddělení zahraničních styků (OZS). K získání důležitých informací bylo použito vlastní dotazníkové šetření mezi studenty VŠE a zároveň byla analyzována a hodnocena současná marketingová strategie OZS. Na základě zjištěných informací a získaných dat byly navrženy úpravy marketingové strategie, aby tato strategie odpovídala současným trendům a profilu současných studentů VŠE. Byl také vytvořen konkrétní marketingový plán na další akademický rok. Výsledky této práce budou prezentovány OZS, aby mohly být některé úpravy použity v marketingové strategii OZS.
Klíčová slova: marketingová strategie; studijní výměnné pobyty ; Vysoká škola ekonomická v Praze; veřejný sektor; Erasmus; komunikační strategie
Název práce: Marketing strategy of the International Office in the area of the students exchange program at VSE
Autor(ka) práce: Plecháčková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on a marketing strategy of the exchange program at University of Economics, Prague (VSE) administrated by International Office. Questionnaire survey between VSE students was used to gain the important data. Moreover, the current marketing strategy of the International Office was analysed and evaluated. Based on the discovered information and data gained, adjustments of the marketing strategy were suggested to correspond with the new trends and profile of the current VSE students. A specific marketing plan was made to be used next academic year. The results of the thesis will be presented to the International Office, so they can be used in their marketing strategy.
Klíčová slova: University of Economics, Prague; Public sector; Erasmus; marketing strategy; exchange program ; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66766/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: