Priamy predaj ako nástroj získavania nových zákazníkov

Název práce: Priamy predaj ako nástroj získavania nových zákazníkov
Autor(ka) práce: Kovácsik, Miroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca charakterizuje priamy predaj ako ďalšiu formu získavania zákazníkov v odvetví maloobchodu. Obsahuje stručnú históriu, organizácie priameho predaja a charakterizuje etický kódex, ktorým sa spoločnosti riadia. Praktická časť je zameraná na americkú spoločnosť Southwestern, ktorá takto predáva svoje produkty.
Klíčová slova: -
Název práce: Direct sale as an instrument of new customers aquisition
Autor(ka) práce: Kovácsik, Miroslav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Direct sale as an instrument of new customers aquisition
Autor(ka) práce: Kovácsik, Miroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2008
Datum podání práce: 25. 6. 2008
Datum obhajoby: 18. 8. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10107/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: