Komunikační strategie hotelu

Název práce: Komunikační strategie hotelu
Autor(ka) práce: Novotná, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií lázeňského komplexu Spa Resort Libverda v roce 2018. K rozhodnutí o výběru tohoto tématu vedla zejména skutečnost, že marketingová komunikace Spa Resortu Libverda prošla v loňském roce významnou změnou, která se primárně projevila znatelným navýšením množství a kvality používaných nástrojů komunikačního mixu. Cílem práce je zhodnotit nástroje komunikačního mixu, které využíval Spa Resort Libverda v roce 2018 a následně navrhnout doporučení pro zkvalitnění budoucí komunikační strategie tohoto lázeňského komplexu. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována primárně marketingu v cestovním ruchu, přičemž největší důraz je kladen na teoretický rámec týkající se marketingové komunikace. V praktické části dochází nejprve k představení lázeňského komplexu, k čemuž je mimo jiné využit rozšířený marketingový mix. Praktická část dále obsahuje popis a zhodnocení komunikační strategie z roku 2018, výslednou SWOT analýzu s důrazem na marketingovou komunikaci a výsledky provedeného dotazníkového šetření, které bylo uskutečněno mezi hosty Spa Resortu Libverda. Propojení výše zmíněných částí stojí za vznikem návrhové části, která obsahuje doporučení pro zlepšení budoucí komunikační strategie.
Klíčová slova: marketingová komunikace; nástroje marketingového komunikačního mixu; komunikační strategie; rozšířený marketingový mix; marketing v cestovním ruchu; SWOT analýza; lázeňský komplex
Název práce: Communication Strategy of Hotel
Autor(ka) práce: Novotná, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with the communication strategy of spa complex Spa Resort Libverda in 2018. This theme was chosen particularly because of the significant transformation of marketing communication, which was Spa Resort Libverda going through last year. This transformation resulted in marked increase in amount and quality of used marketing communication mix tools. The aim of this thesis is to evaluate tools of marketing communication mix which were used by Spa Resort Libverda in 2018 and subsequently suggest recommendations for improvement of future communication strategy. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is primarily dedicated to marketing in tourism with a great emphasis on the theoretical framework related to marketing communication. In the practical part there is initially introduced spa complex itself besides with the help of extended marketing mix. The practical part further contains description and evaluation of communication strategy of 2018, resultant SWOT analysis with a focus on marketing communication and the results of realized questionnaire survey, which has been carried out among guests of Spa Resort Libverda. The interconnection of the above mentioned parts leads to the creation of recommendations for improvement of future communication strategy.
Klíčová slova: tools of marketing communication mix; extended marketing mix; SWOT analysis; communication strategy; marketing communication; marketing in tourism; spa complex

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66620/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: