Nové trendy v marketingové komunikaci

Název práce: Nové trendy v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Svoboda, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Laštůvka, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předložená diplomová práce se zabývá novými trendy v oblasti marketingové komunikace. Cílem práce je zjistit, jak se marketingová komunikace vyvíjí, jaké nové formy komunikace je možné a efektivní v dnešní digitální době využít a jaké jsou jejich hlavní výhody.Pro tyty účely dojde k analýze marketingových kampaní využívajících současných trendů a následné zkoumání jejich přínosu pro značku. Na základě výsledků kampaní pak bude možné určit, zda jsou vybrané formy a způsoby marketingové komunikace efektivní či nikoliv. Práce se zároveň bude zabývat i předpokladem budoucího vývoje.
Klíčová slova: komunikace; marketing; trendy
Název práce: New trends in marketing communication
Autor(ka) práce: Svoboda, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Laštůvka, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes new trends in marketing communication. The aim of the thesis is to study development of marketing communication, which new trends could be used in nowadays digital era and what are the main advantages of each one of them.To determine if marketing campaigns that follow new trends in marketing communication are effective and which methods have the most benefits for brands, an analysis of a few campaigns will be done. Based on the results of campaigns, it will be possible to say, which methods are effective. Subsequently, the thesis will be examining the anticipated future development.
Klíčová slova: marketing; communication; trends

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66603/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: