Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie firmy Emco na českém a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Kolářová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Jahoda, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o společnosti Emco, která je českým výrobcem müsli a distributorem zahraničních produktů. Teoretická část práce seznamuje s teorií marketingu, společností a jejími produkty. Praktická část uvádí její marketingové strategie a cíle. V práci je představen marketingový mix společnosti a na jeho základě je vytvořena SWOT analýza. Kromě českého trhu je zde provedena analýza významných exportních trhů. Práce přináší návrhy a doporučení, které jsou založeny na výsledcích dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření zkoumá znalost značky, preference spotřebitelů a určuje nejefektivnější marketingové aktivity.
Klíčová slova: marketingová strategie; Emco spol. s r.o.; SWOT analýza; export; trh cereálií; müsli
Název práce: The marketing strategy of the company Emco in the czech and foreign markets
Autor(ka) práce: Kolářová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Jahoda, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is about Emco. Emco is a Czech manufacturer of muesli and a distributor of foreign products. The theoretical part of this thesis focuses on introducing the reader to the marketing theory, company itself and its products. The practical part depicts its marketing strategy and its goals. The thesis depicts the company's marketing mix and creates a SWOT analysis based off of it. The thesis conducts a analysis of important export markets besides the Czech market which is the company's primary market. Then offers tips and suggestions, based off of the results of a conducted survey. The aforementioned survey researched Brand Awareness, consumer preferences and the company's most effective marketing activities.
Klíčová slova: SWOT analysis; export; cereal market; muesli; marketing strategy; Emco spol. s r. o

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66535/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: