Postavení společnosti Tesla na trhu elektromobilů

Název práce: Postavení společnosti Tesla na trhu elektromobilů
Autor(ka) práce: Doležal, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Bolotov, Ilya
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním tématem této bakalářské práce je postavení společnosti Tesla na světovém trhu elektromobilů a na jednotlivých regionálních trzích. První kapitola uvádí a popisuje celý trh elektromobilů. Druhá kapitola je zaměřena na představení zkoumané společnosti Tesla a na její postavení na světovém trhu elektromobilů. V poslední části této práce je analyzováno postavení společnosti Tesla v jednotlivých regionech, kde dochází k největším prodejům elektromobilů. Jsou zde popsány výhody a nedostatky společnosti v každém z regionů a její budoucí možný vývoj na těchto trzích.
Klíčová slova: elektromobily; bariéry růstu; budoucí vývoj; finanční pobídky; Tesla; postavení na trhu; trh elektromobilů; faktory ovlivňující trh
Název práce: Market position of the company Tesla on global market of electric vehicles
Autor(ka) práce: Doležal, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Bolotov, Ilya
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic of this bachelor thesis is market position of company Tesla on global market of electric vehicles and on individual regional markets. The first chapter introduces and describes the whole electric car market. The second chapter is focused on introducing the investigated company Tesla and its position on the global market of electric vehicles. The last part of this thesis analyzes the position of Tesla in individual regions, where the biggest sales of electric vehicles occur. There are described the advantages and disadvantages of the company in each of these regions and its possible future development in these markets.
Klíčová slova: Tesla; market position; electric cars market; factors affecting the market; barriers to growth; future development; fiscal incentives; electric vehicles

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 8. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 3. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66491/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: