Elektronické vzdělávání pro různé generace

Název práce: Elektronické vzdělávání pro různé generace
Autor(ka) práce: Bělinová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Flekalová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na e-learning. V teoretické části se věnuje seznámení s e-learningem, definování pojmu e-learning a pojmů s ním spojenými. V práci je uveden vývoj e-learningu, jeho standardy, výhody, které uživateli přináší, a také jeho nevýhody. Tento teoretický základ je nezbytně nutný pro pochopení role e-learningu ve vzdělávání. Praktická část se věnuje zjištění stavu povědomí o e-learningu napříč všemi věkovými kategoriemi, jeho využívání, spokojenosti uživatelů s e-learningem a dalším možnostem využití tohoto způsobu vzdělávání v různých věkových kategoriích. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, který byl buď zaslán elektronicky nebo předložen v papírové formě. Dále je součástí analýza získaných dat, potvrzení či vyvrácení určitých předpokladů a vyvození závěrů ohledně využití e-learningu.
Klíčová slova: E-learning; elektronické vzdělávání ; standardy
Název práce: E-learning for different generations
Autor(ka) práce: Bělinová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Flekalová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on e-learning. The theoretical part deals with the introduction of e-learning, the definition of the concept of e-learning and the concepts associated with it. The thesis describes the development of e-learning, its standards, the benefits it brings to the user and also its disadvantages. This theoretical basis is essential for understanding the role of e-learning in education. The practical part is devoted to finding out the state of e-learning awareness across all age categories, its use, user satisfaction with e-learning and other possibilities of using this way of education in different age categories. The research is carried out using a questionnaire that was either sent electronically or submitted in paper form. Furthermore, the analysis of acquired data, confirmation or refutation of certain assumptions and conclusions on the use of e-learning is included.
Klíčová slova: modules ; standards ; E-learning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 3. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66310/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: