Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby

Název práce: Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Autor(ka) práce: Havlasová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se věnuje problematice nabídkových letáků jako nástroji generování nadspotřeby. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje tématům konzumní společnosti a s tím spojeným tématem nadspotřeby. Dále teoretická část obsahuje téma podpory prodeje, kam spadají nabídkové letáky supermarketů. Na závěr se věnuje spotřebnímu chování. Praktická část obsahuje výzkumy, které byly v rámci této práce prováděny. V první řadě se jedná o obsaho-vou a kritickou diskurzivní analýzu akčních letáků. Za druhé byl proveden polo-strukturovaný rozhovor za účelem diskuze výsledku předchozích analýz. Práce je zakončená závěrem shrnujícím výsledky této diplomové práce.
Klíčová slova: nadspotřeba; konzumní společnost; plýtvání; nákupní chování; nákupní leták
Název práce: The offer leaflets of supermarkets as a tool for generating overspending
Autor(ka) práce: Havlasová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is dealing with the problematic of leaflets as the overconsumption generating tool. The work includes the theoretical and the practical part.The first one is focused on the topic of consumer society together with the topic of overconsumption. Next, this part discuss the sales promotion which includes the supermarket leaflets. The end of the first part is devoted to the problematic of consumer behaviour. The second – practical – part is composed of the research that was done for this thesis. Firstly, there is the content and critical discourse analysis of the leaflets. Next, the semi-structured interview was done to discuss the results of the previous analysis. This thesis is completed by the conclusion of the research results.
Klíčová slova: consumer society; waste; overconsumption; consumer behaviour; offer leaflets

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65884/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: