Marketingová stratégie spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS

Název práce: Marketingová stratégia spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS
Autor(ka) práce: Ježíková, Patrícia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie marketingovej stratégie spoločnosti HORNBACH Baumarkt CS. Teoretická časť práce popisuje vysvetlenie základných marketingových pojmov, ktoré tvoria rámec pre vypracovanie praktickej časti. Praktická časť sa venuje predstaveniu spoločnosti, definovaniu situačnej analýzy a SWOT analýzy, obsahuje výskum vnímania zákazníkov a priblíženie najbližšej konkurencie. Práca rozoberá rozšírený marketingový mix spoločnosti. Pozornosť venuje všetkým 7P marketingového mixu s hlavným dôrazom na komunikačnú politiku.
Klíčová slova: marketing; DIY; marketingová stratégia
Název práce: Marketingová stratégie spoločnosti HORNBACH BAUMARKT CS
Autor(ka) práce: Ježíková, Patrícia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové strategie společnosti HORNBACH Baumarkt CS. Teoretická část práce popisuje vysvětlení základních marketingových pojmů, které tvoří rámec pro vypracování praktické části. Praktická část se věnuje představení společnosti, definováním situační analýzy a SWOT analýzy, obsahuje výzkum vnímání zákazníků a seznámení s nebližší konkurencí. Práce rozebírá rozšířený marketingový mix společnosti. Pozornost věnuji všem 7P marketingového mixu s hlavním důrazem na komunikační politiku.
Klíčová slova: marketing; marketingová stratégie; DIY
Název práce: Marketing strategy of the company HORNBACH Baumarkt CS
Autor(ka) práce: Ježíková, Patrícia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to assess the marketing strategy of the company HORNBACH Baumarkt CS. The theoretical part of the thesis comprises the explications of the basic marketing concepts representing the framework for the practical part of thesis. The practical part is then dedicated to the introduction to the company, defining the situation and SWOT analyses and describing the customer perception research as well as the most important competitors approach. The thesis further discusses the extended marketing mix of the company and focuses on the all 7P of the marketing mix with the accent to the communication strategy of the company.
Klíčová slova: marketing; marketing strategy; DIY

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 1. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64467/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: