Spotřební chování zákazníků nakupujících v online supermarketech v České republice

Název práce: Spotřební chování zákazníků nakupujících v online supermarketech v České republice
Autor(ka) práce: Adamcová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je prozkoumat spotřební chování zákazníků na internetových portálech s potravinami. Práce je zaměřena na vybrané aspekty spotřebního chování, zejména motivy vedoucí k nakupování na potravinových e-shopech. Společně s motivy jsou zkoumány výhody a nevýhody tohoto způsobu nakupování a také změny v nákupních zvycích zákazníků. Dílčím cílem diplomové práce je zjištění nedostatků potravinových e-shopů z hlediska logistiky a návrh doporučení. Pro naplnění cílů je zvolen kvalitativní výzkum, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výzkum byl uskutečněn s celkově šesti respondenty (4 ženy a 2 muži), kteří byli vybráni kombinací techniky účelového výběru a sněhové koule.
Klíčová slova: potravinové e-shopy; spotřební chování; e-commerce; generace Y; kvalitativní výzkum
Název práce: Consumer behavior of customers shopping in online supermarkets in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Adamcová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes consumer behavior of online grocery shopping. The thesis is focused on selected aspects of consumer behavior, especially the motives for using grocery e-shops, as well as advantages and disadvantages of this shopping method and changes in customers’ buying habits. Partial goal of the thesis is to find out logistic deficiencies of grocery e-shops and draft recommendations. The thesis used qualitative research method, particularly semi-structured interview. The research was realized with 6 respondents in total (4 females and 2 males) chosen by using combination techniques of purposeful selection and snowball sampling.
Klíčová slova: consumer behavior; e-commerce; generation Y; grocery e-shops; qualitative research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 4. 2017
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61842/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: