Kvalita služeb ve vybraném hotelu

Název práce: Kvalita služeb ve vybraném hotelu
Autor(ka) práce: Olijnyk, Lilija
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Volf, Lukáš
Oponenti práce: Kalábová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou kvality služeb ve vybraném 4* hotelu v Karlových Varech. Cíle analýzy je navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení zjištěných nedostatků. Teoretická část práce se zaměřuje na specifikaci ubytovacích služeb a zařízení, které tyto služby poskytují. Také seznamuje čtenáře s pojmy vztahujícími se ke kvalitě, představuje koncepce managementu kvality a vybrané nástroje hodnocení kvality. Samotná analýza se skládá ze dvou části. První z nich se zaměřuje na hotel a nabízené služby, ověřuje oprávněné zařazení do kategorii 4* hotelu. Analýza spokojenosti hostů vychází z vlastního dotazníkového šetření a zhodnocení recenzních portálů. Na základě výsledku z provedených analýz jsou navrhnuta konkrétní opatření, která mají zvýšit úroveň poskytovaných služeb a tím i zvýšit spokojenost zákazníků.
Klíčová slova: kvalita služeb; spokojenost hostů; spa hotel Thermal; dotazníkové šetření; ověření klasifikace; kvalita poskytovaných služeb; recenzní portály
Název práce: Quality of the services at the chosen hotel
Autor(ka) práce: Olijnyk, Lilija
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Volf, Lukáš
Oponenti práce: Kalábová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the analysis of services quality in a selected 4 * hotel in Karlovy Vary. The aim of the analysis is to propose measures to improve the identified shortcomings. The theoretical part focuses on the specification of accommodation services and facilities that provide the services. Presents terms related to quality, quality management concepts and selected quality assessment tools. The analysis itself consists of two parts. The first one focuses on the hotel and services offered, verifying the rightful inclusion in the 4 * hotel category. Guest satisfaction analysis is based on a questionnaire survey and review portals. Based on the results of the analyzes, specific measures are proposed to increase the level of services provided and thus increase customer satisfaction.
Klíčová slova: quality of services; satisfaction of guests; spa hotel Thermal; review portals; questionnaire survey; verification of hotel classification; quality of provided services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 29. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67021/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: