Analýza spokojenosti zákazníků s návštěvou zábavního centra

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků s návštěvou zábavního centra
Autor(ka) práce: Svátek, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce s názvem Analýza spokojenosti zákazníků s návštěvou zábavního centra se zabývá hodnocením kvality jednotlivých poskytovaných služeb zábavního centra. Teoretická část má za úkol představit marketingový mix a způsoby měření spokojenosti zákazníků. V praktické části je představeno vybrané zábavní centrum, metodika výzkumu a samotná analýza dat. Šetření je prováděno formou dotazníku, což je i zdroj informací pro analýzu kvality poskytovaných služeb. Z výsledků šetření jsou pak vyvozeny návrhy a doporučení pro zlepšení.
Klíčová slova: marketing služeb; dotazníkové šetření; spokojenost zákazníků
Název práce: Analysis of customers' satisfaction with the visit of an entertainment center
Autor(ka) práce: Svátek, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelors work called Analysis of customers' satisfaction with the visit of an entertainment center deals with the quality evaluation of individual services provided by the entertainment center. The theoretical part introduces the term marketing mix and the methods of measuring the customer’s satisfaction. In the practical part, a chosen entertainment center and the research methodology are introduced including the analysis of the data. This research is made in a form of a questionnaire, which is also a source of information for the analysis of quality of provided services. As an outcome of this research suggestions and recommendations for the improvement are suggested to the entertainment center.
Klíčová slova: customers' satisfaction; marketing of services; questionnaire survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66950/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: