Apel strachu v sociálním marketingu

Název práce: Apel strachu v sociálním marketingu
Autor(ka) práce: Pásková, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Hiršová, Miloslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je představení apelu strachu, jakožto marketingového nástroje, a jeho vlivu. V teoretické části se budu zabývat celkovou myšlenkou sociálního marketingu a jeho hlavními oblastmi. Představím používané apely v sociálním marketingu, přičemž se blíže zaměřím právě na apel strachu. Budu také analyzovat jeho efektivitu a správnou míru využití. Na závěr teoretické části uvedu některé sociální kampaně. V praktické části budu zkoumat apel strachu v mnou vybraných reklamách. K výzkumu budu potřebovat 10 respondentů, u kterých budu za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumat jejich reakce na reklamy. Na závěr výsledky interpretuji a popíši efektivitu apelu strachu v těchto reklamách.
Klíčová slova: sociální marketing; apel strachu; kognitivní disonance; sociální kampaň; vliv reklamy
Název práce: Appeal of fear in social marketing
Autor(ka) práce: Pásková, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Hiršová, Miloslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to introduce fear appeals in marketing and its influence. In the theoretical part I will deal with the overall idea of social marketing and its main areas. I will present the appeals used in social marketing, focusing more on the appeal of fear. I will also analyze its effectiveness and the right amount of use. At the end of the theoretical part I will introduce some social campaigns. In the practical part, I will examine the appeal of fear in my chosen ads. For the research, I will need 10 respondents to examine their responses to ads using semi-structured interviews. In conclusion, I interpret the results and describe the effectiveness and fear of these advertisements.
Klíčová slova: social marketing; fear appeal; cognitive dissonance; social campaign; advertising effect

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 14. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66912/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: