Značka Renault v rámci světového automobilového průmyslu

Název práce: Značka Renault v rámci světového automobilového průmyslu
Autor(ka) práce: Vratislavská, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Solničková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je představit značku Renault od raného počátku až po současnost a zjistit, jakou pozici zaujímá ve světovém automobilovém průmyslu. V rámci práce uvedu historii a současný stav automobilového průmyslu, dále se zaměřím na alianci Renault-Nissan-Mitsubishi a v závěru práce analyzuji značky Renault a Dacia na českém trhu na základě interních dát společnosti Renault ČR, a.s.
Klíčová slova: automobilový průmysl; Renault; Renault ČR, a.s.
Název práce: Renault as a brand in the world automotive industry
Autor(ka) práce: Vratislavská, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Solničková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this diploma thesis is to introduce the Renault Brand from its inception through to today, and what position it has in the worlds automotive industry. This paper covers the current status of the automotive industry before focusing on the Renault-Nissan-Mitsubishi alliance. At the end of the paper I will analyse the Renault and Dacia brands within the Czech market based on data from Renault ČR, a.s.
Klíčová slova: automotive industry; Renault; Renault ČR, a.s.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66852/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: