Využití sociálních sítí pro budování značky

Název práce: Využitie sociálnych sietí pri budovaní značky
Autor(ka) práce: Sokolová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá využitím sociálnych sietí pri budovaní značky na príklade spoločnosti Carpstyle. Cieľom práce je analýza súčasného využívania sociálnych sietí pri budovaní značky Carpstyle a predloženie návrhov a doporučení na zlepšenie využívania sociálnych sietí pre účely budovania značky a marketingovej komunikácie, ktoré by mohli firme v budúcnosti pomôcť. V teoretickej časti sa práca venuje marketingovej komunikácii, budovaniu značky a sociálnym sieťam. Druhá, praktická časť je venovaná značke Carpstyle. Obsahuje základné informácie o spoločnosti, rozoberá jednotlivé prvky značky a analyzuje využívanie sociálnych sietí
Klíčová slova: budovanie značky ; marketingová komunikácia; Carpstyle; sociálne siete; sociálne média; Facebook; Instagram
Název práce: Využití sociálních sítí pro budování značky
Autor(ka) práce: Sokolová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí při budování značky na příkladu společnosti Carpstyle. Cílem práce je analýza současného využívání sociálních sítí při budování značky Carpstyle a předložení návrhů a doporučení na zlepšení využívání sociálních sítí pro účely budování značky a marketingové komunikace, které by mohly firmě v budoucnu pomoci. V teoretické části se práce věnuje marketingové komunikaci, budování značky a sociálním sítím. Druhá, praktická část je věnována značce Carpstyle. Obsahuje základní informace o společnosti, rozebírá jednotlivé prvky značky a analyzuje využívání sociálních sítí.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Carpstyle; budování značky ; sociální media ; Facebook; Instagram ; sociální sítě
Název práce: The use of social networks in building brand
Autor(ka) práce: Sokolová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with building brand through social networks on the example of the company Carpstyle. Its aim is to analyse the current use of social networks in building the brand Carpstyle and to make suggestions and recommendations for improving the use of social networks for the purpose of branding and marketing communication, that could help the company in the future. In the theoretical part, the thesis deals with marketing communication, brand building and social networks. The second, practical part is dedicated to the company Carpstyle. It contains basic information about the company, discusses the individual elements of the brand and analyses the use of social networks.
Klíčová slova: brand building; marketing communication; Carpstyle; social networks; social media ; Facebook; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66739/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: