Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks
Autor(ka) práce: Zaytseva, Polina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Starbucks. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy marketingového mixu a hodnocení jeho jednotlivých složek navrhnout možná opatření a případná zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol a je zaměřena na definování marketingu a popis jednotlivých částí marketingového mixu — produktu, ceny, marketingové komunikaci a dostupnosti. Praktickou část tvoří tři kapitoly, které popisují trh kaváren v České republice, představují společnost Starbucks a její krátkou historii. Práce pokračuje zhodnocením jednotlivých prvků marketingového mixu společnosti Starbucks v návaznosti na část teoretickou. Dále následuje výzkumné šetření mezi zákazníky kavárenského řetězce. K výzkumu je využito dotazníkové šetření zaměřené na hodnocení postojů zákazníků k produkci a společnosti. Z dotazníkového šetření jsou odvozeny návrhy a doporučení pro společnost
Klíčová slova: Nadlinkové komunikační aktivity; Podlinkové komunikační aktivity; Starbucks; Marketingová komunikace; Marketingový mix
Název práce: Analysis of marketing mix of Starbucks company
Autor(ka) práce: Zaytseva, Polina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on marketing mix of Starbucks. The main goal is to suggest marketing mix improvement based on done analyses and assessments of constituent marketing mix components. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part is comprised of two chapters and deals with marketing and marketing mix components – product, price, promotion and place. The practical part consists of three chapters, which cover the coffeehouse market in Czech Republic and present the company of Starbucks and its history. The practical part is continued by evaluation of Starbucks marketing mix along with all analysis listed in the theoretical part. This section is concluded by research among the customers of the brand, which is based on questionnaire investigation concerning the customers´ attitude to Starbucks products and the company in general. The investigation is followed by suggestions and recommendations for the company
Klíčová slova: Starbucks; ATL; Marketing mix; Marketing communication; BTL

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66713/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: