Online marketing a vánoční kampaň retailera

Název práce: Online marketing a vánoční kampaň retailera
Autor(ka) práce: Kodad, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Šilha, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části se práce zaměřuje na online marketing a jeho problematiku. Nejprve je stručně popsán marketing jako celek, neboť základní principy s online marketingem, jako svou součástí, sdílí. Dále už se práce věnuje samotnému online marketingu, kdy je popsána jeho současná situace a trendy, a to jak z hlediska globálního, tak i lokálního, tedy v rámci České republiky. Teoretická část se rovněž zabývá formami online marketingu jako je social media marketing, SEO, PPC marketing, emailing a další. Dále jsou uvedeny a popsány nejvýznamnější metriky, které jsou v online marketingu používány. Část praktická se věnuje vánoční kampani na online kanálech společnosti Albert Česká republika, a.s. Zde dochází nejprve k popsání obsahu vánoční kampaně na jednotlivých kanálech a poté k jejich vyhodnocení, na základě analýzy příslušných metrik a dat. Z této analýzy, a v některých případech rovněž z vlastního pozorování, vychází návrhy a doporučení, týkající se možností zlepšení jak komunikace, tak rovněž kreativního a technického řešení. V závěru práce je pak kampaň, spolu s návrhy a doporučeními, shrnuta.
Klíčová slova: online marketing; social media marketing; online marketing v potravinovém retailu; vánoční marketingová kampaň; marketing
Název práce: Online Marketing and Retailers Christmas Campaign
Autor(ka) práce: Kodad, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Šilha, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Theoretical part of this bachelor thesis focuses on online marketing. Firstly, marketing as whole is described, because it shares some fundamental principles with online marketing as its part. Furthemore, the thesis is dedicated to the very online marketing. Its current state and trends are described both from global and local viewpoint. Theoretical part explains also some forms of online marketing as social media marketing, SEO, PPC, emailing etc. Then the most important metrics in online marketing are described. Practical part of thesis is dedicated to Christmas campaign on online channels of the company Albert Česká republika, a.s. The campaign and its content on individual channels is explained and then evaluated. The evaluation is based on various metrics, data and its analysis. The proposals and recommendations of improvement of communication as well as creative and technical solution are based on this analysis. In the conclusion of this thesis is the campaign summed up as well as the recommendations and proposals.
Klíčová slova: social media marketing; online marketing in food retail; online marketing; Christmas marketing campaign; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 29. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66677/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: