Vnímání značky Fairtrade

Název práce: Vnímání značky Fairtrade
Autor(ka) práce: Hozáková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky Fairtrade obyvateli Prahy. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje pojmu značka. V této části jsou na základě literární rešerše vysvětleny pojmy se značkou spjaté. V druhé části práce je vysvětlen koncept férového obchodu. Jsou zde uvedeny organizace, které se fair trade zabývají, následuje popis vývoje certifikační známky Fairtrade. Poslední subkapitola v této části je věnována produktům Fairtrade, které se vyskytují na českém trhu. Ve třetí kapitole jsou zhodnoceny výsledky vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: Značka ; fair trade ; Certifikační známka Fairtrade
Název práce: Perception of Fairtrade
Autor(ka) práce: Hozáková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the perception of Fairtrade brand by inhabitant of Prague. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the term brand. In this chapter the terms related to brand are explained. The second part of the thesis explains the concept of fair trade. In this part are also mentioned organizations that deal with fair trade, followed by a description of the development of the Fairtrade certification mark. The last part of this chapter is devoted to Fairtrade products that are available on the Czech market. In the third section are evaluated the results of the questionnaire survey.
Klíčová slova: Certification of fair trade; Fair Trade ; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 23. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66604/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: