Návrh PR kampaně se zapojením sociálních sítí pro firmu Agátin svět

Název práce: Návrh PR kampaně se zapojením sociálních sítí pro firmu Agátin svět
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl navrhnout PR kampaň se zapojením sociálních sítí pro Festival Kreativního a logického hraní, který je stěžejní událostí prodejce hraček a her Agátin svět. PR kampaň autorka plánuje podle modelu SOSTAC. Začíná analýzou relevantních sekundárních a primárních dat. Pro získání primárních dat autorka používá kvantitativní výzkum, konkrétně dotazníkové šetření za účelem zjištění mediálního a online chování rodičů s mladšími dětmi. Po analýze dat autorka navrhuje cíle kampaně, strategii, taktiku a jednotlivé aktivity, které rozděluje do dvou oblastí PR: media relations a komunikace na sociálních sítích. Autorka rozděluje média do tří skupin, kterým přizpůsobuje obsah článků a tiskových zpráv. V případě sociálních sítí autorka navrhuje příspěvky na facebookové události i placené příspěvky. V posledním kroku plánování PR kampaně autorka definuje harmonogram, rozpočet a metriky, podle kterých bude posuzovat plnění stanovených cílů.
Klíčová slova: Public relations; Media relations; Sociální sítě; Marketingové komunikace; SOSTAC
Název práce: Marketing campaign proposal with employment of social media for Agátin svět
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis aims to propose a PR campaign involving social networks for the Creative and Logical Playing Festival, which is a pivotal event for the dealer of toys and games Agátin svět. The PR campaign is planned according to the SOSTAC model. It starts by analysing relevant secondary and primary data. To obtain primary data, the author uses quantitative research, Questionnaire Survey to determine the media and online behaviour of parents with small children. After analysing the data, the author suggests the objectives of the campaign, strategy, tactics and individual activities, which are divided into two areas of PR: media relations and communication on social media. The author divides the media into three groups, adapting the content of articles and press releases. In the case of social media, the author proposes posts to Facebook events and paid posts. In the final step of planning the PR campaign, the author defines the schedule, budget and metrics to assess the fulfilment of the set goals.
Klíčová slova: Media relations; Public relations; Social media; Marketing communications; SOSTAC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 8. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 29. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66511/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: