Vnímání komunikační strategie firmy Red Bull Česká republika

Název práce: Vnímání komunikační strategie firmy Red Bull Česká republika
Autor(ka) práce: Dufek, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnocení vnímaní komunikační strategie firmy a její silných a slabých stránek sledovanou skupinou respondentů, tedy vysokoškolských studentů, a podat případné návrhy na zlepšení. Práci tvoří tři hlavní kapitoly. V první, teoretické se autor věnuje především marketingovému a následně komunikačnímu mixu. Poznatky získané v této části jsou dále přeneseny na druhou část, ve které jsou uplatněny na příkladech dané firmy. Poslední část práce tvoří samotný výzkum a vyhodnocení dotazníkového šetření.
Klíčová slova: komunikační mix; marketingový mix; dotazník
Název práce: Perception of the communication strategy of the Red Bull Czech Republic company
Autor(ka) práce: Dufek, Dominik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this thesis is to evaluate the perception of the company´s communication strategy and its strengths and weaknesses by a group of respondents, i.e. university students, and submit a possible proposal for improvement. This thesis consists of three main chapters. In the first one, which is theoretical, autor focuses especially on the marketing mix and communication mix. Skills gained in this part are then used in the second part, and are shown on the examples of the company. The last part consists of the research itself, i.e. questionnaire and it´s evaluation.
Klíčová slova: questionnaire ; communication mix; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 8. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 23. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66497/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: