Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y

Název práce: Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y
Autor(ka) práce: Šťastný, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
České pivo je velice populární u nás i v zahraničí. Vzrůstající export tohoto produktu dokazuje jeho popularitu v zahraničí. Cílem je analyzovat znalost a oblíbenost českého piva mezi zahraničními příslušníky generace Y a jejich návyky při jeho konzumaci obecně. První tři kapitoly bakalářské práce popisují teoretické pozadí, které shrnuje základní informace o značkách, přehled spotřebitelských generací, jejich charakteristiku a informace o českém pivovarnictví. Praktická část poté rozebírá vlastní výzkum, který je proveden formou dotazníkového šetření.
Klíčová slova: Značka; Generace Y; Spotřebitelské generace; Pivní kultura; Pivovarnictví; Dotazník
Název práce: Analysis of Czech beer brand marks knowledge among foreign members of generation Y
Autor(ka) práce: Šťastný, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Czech beer is very popular in the Czech Republic and abroad as well. Growing export of this product proves its popularity abroad. The aim of this bacelor thesis is to analyse knowledge and popularity of czech beer among foreign members of generation Y and find out their attitude toward beer in general. The first three chapters of the bachelor thesis describe a theorethical background, which summarizes basic information about brand marks, overview of consumer generations, their characteristic and information about czech brewing industry. The practical part of the bachelor thesis analyses research, which has the form of a survey.
Klíčová slova: Brand marks; Generation Y; Consumer generations; Beer culture; Brewing industry; Questionnaire

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 7. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66426/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: