Strategie komunikace neziskové organizace na sociálních sítích

Název práce: Strategie komunikace neziskové organizace na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Siuda, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza a následně návrh komunikační strategie na sociálních sítích pro zvolenou neziskovou organizaci. V teoretické části práce je představen internetový marketing obecně a jeho kanály se zaměřením na sociální sítě a následně vyjmenovanými specifiky pro neziskový sektor. V praktické části je využito těchto poznatků a analyzována současná komunikace organizace. Po detailní analýze a průzkumu trhu pomocí vlastního dotazníkového šetření je navržena a provedena kampaň na sociální síti, konkrétně Facebooku. Kampaň je následně vyhodnocena. V poslední části jsou jmenována konkrétní doporučení pro další rozšíření a zefektivnění digitální komunikace organizace.
Klíčová slova: Digitální marketing; Facebook; Nezisková organizcae
Název práce: Communication strategy of non-profit organization on social media
Autor(ka) práce: Siuda, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is an analysis and design of a communication strategy on social media platforms within the selected non-profit organization. The theoretical part of the thesis examines both the internet marketing and its channels with focus on social media channels and subsequently specified attributes for non-profit sector. The practical part of the thesis consists of the findings and current communication of the organization analysis. Furthermore, a social media campaign, namely on Facebook platform, is designed and implemented. The overall campaign is then evaluated. In conclusion, recommendations for further expansion and streamlining the organization's digital communication are described.
Klíčová slova: Facebook; Non-profit organizations; Digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66317/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: