Marketingová strategie společnosti Pandora Jewlery CR s.r.o

Název práce: Marketingová strategie společnosti Pandora Jewlery CR s.r.o
Autor(ka) práce: Perevoznikova, Arina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Úkolem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Pandora Jewelry CR s.r.o. a nalezení marketingových nástrojů pro získání konkurenční výhody. Znalosti načerpané studiem odborné literatury, informace získané studiem na vysoké škole a vlastní poznatky z praxe jsou užity jak v teoretické i v praktické častí práce. Hlavním přínosem bude navržení změn, zvyšujících konkurenceschopnost společnosti na trhu šperků v České republice.
Klíčová slova: Pandora Jewelry CR s.r.o.; marketingová strategie; Marketing; marketingový mix; analýza konkurence
Název práce: Marketing strategy of the company Pandora Jewlery CR s.r.o
Autor(ka) práce: Perevoznikova, Arina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of the company Pandora Jewelry CR s.r.o. and find marketing tools to gain competitive advantage. Knowledge gained by studying literature, information obtained by studying at university and my own findings from practice are used both in theoretical and practical parts of the thesis. The main benefit of the thesis will be to propose changes that increase the company's competitiveness in the Czech jewelry market.
Klíčová slova: Marketing; competition analysis; marketing strategy; marketing mix; Pandora Jewelry CR s.r.o.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66308/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: