Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu

Název práce: Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Škodová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Volf, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku cestovního ruchu. Jedná o čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Hlavním cílem práce je navrhnout marketingovou strategii, která je následně rozpracována do příslušného marketingového plánu pro rok 2020. Dílčí cíle diplomové práce lze charakterizovat jako analýzu dat podniku a jejich interpretaci na základě teoretické opory, určení marketingového mixu dle stanovené strategie. Rovněž budou identifikovány silné a slabé stránky podniku a konkurence, stejně tak příležitosti do budoucna. Dalšími dílčími cíli je zhodnocení dopadu neovlivnitelných faktorů a identifikace nejnovějších trendů vývoje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část do čtyř hlavních kapitol. První část se věnuje obecným pojmům cestovního ruchu a marketingovému řízení. Ve druhé části je na základě teoretických poznatků analyzován současný stav podniku a navržena strategie a marketingový plán pro rok 2020.
Klíčová slova: cestovní ruch; hotelnictví; hotel; hromadná ubytovací zařízení; marketing; marketingová strategie; marketingová situační analýza; marketingový plán
Název práce: Marketing Strategy of a Selected Tourism Company
Autor(ka) práce: Škodová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Volf, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis address the marketing strategy of a selected tourism company. It is a four-star hotel in Prague. The main goal of this thesis is to design a marketing strategy, which is then elaborated into the relevant marketing plan for 2020. The partial objectives of the thesis can be characterized as an analysis of the company data and their interpretation based on theoretical support, determination of marketing mix according to the strategy. It will also identify the strengths and weaknesses of the business and competition, as well as opportunities for the future. Other sub-goals are to assess the impact of non-influenced factors and to identify the latest trends in development. This thesis is divided into theoretical and practical part in four main chapters. First part focuses on the general concepts of tourism and marketing management. Second part analyzes the current situation of the company from the view of theoretical knowledge and proposes the strategy and marketing plan for 2020.
Klíčová slova: accomodation facilities; marketing; marketing strategy; marketing situation analysis; marketing plan; tourism; hospitality; hotel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 5. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 31. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66025/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: