Podnikatelský plán založení svatební agentury

Název práce: Podnikatelský plán založení svatební agentury
Autor(ka) práce: Krabcová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je částečné vypracování podnikatelského plánu nové agentury, která se zabývá zprostředkováním svateb. Podnikatelský plán poslouží zakladateli k utřídění myšlenek před samotnou realizací záměru. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teorií zakládání podniku, podnikatelským plánem a jeho strukturou. V druhé části jsou zanalyzované odpovědi na otázky v rámci dotazníkového šetření, které zkoumá zájem potenciálních klientů o služby, jejich preference a znalost konkurence. Třetí část se věnuje popisu podnikatelské příležitosti, charakteristice svatebního odvětví, rozboru konkurence, zkoumání trhu, vlastnímu podnikatelskému plánu se zaměřením na marketing a následné swot analýze.
Klíčová slova: svatební agentura; zakládání podniku; marketingová strategie; swot analýza; podnikatelský plán
Název práce: Business plan for a wedding agency
Autor(ka) práce: Krabcová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to create a partial business plan for establishing a new agency focused on wedding organising and coordination. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical basis and a general structure of a business plan. The second part analysis results of a survey concerning preferences of potential clients, their interests and competition awarenes. The last practical part deals with a concrete business plan creation. It includes a description of a business opportunity, the Czech market and competition analysis, a marketing strategy and a swot analysis.
Klíčová slova: business plan; establishing business; wedding agency; marketing strategy; swot analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 3. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65375/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: