Analýza chování spotřebitele v rámci programu Work and Travel v USA

Název práce: Analýza chování spotřebitele v rámci programu Work and Travel v USA
Autor(ka) práce: Jedličková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaníček, Jiří
Oponenti práce: Němečková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na program Work and Travel ve Spojených státech Amerických, který je oblíbenou formou cestování studentů vysokých škol, univerzit a vyšších odborných škol. Jedním z cílů této práce je zanalyzovat chování studentů, kteří se programu účastní, a to pomocí dotazníkového šetření. Následně na základě vyhodnocení výsledků šetření sestavit profil typického účastníka programu. V rámci druhého cíle se práce zabývá analýzou nabídky vybraných agentur působících na českém trhu, které program Work and Travel v USA zprostředkovávají. Součástí druhého cíle je také doporučení vybraným agenturám ke zlepšení kvality jejich služeb za účelem některých změn, díky kterým by dosáhly většího podílu na trhu a zlepšily by péči o svoje klienty.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Chování spotřebitele; Analýzy nabídky agentur; Program Work and Travel v USA
Název práce: Analysis of consumer behaviour of program Work and Travel in the United States of America
Autor(ka) práce: Jedličková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaníček, Jiří
Oponenti práce: Němečková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on Work and Travel Program in the United States of America, which is a favorite type of travelling for university students. One of the main aims is to analyse the consumer behaviour of these students participating in the program. A questionnaire survey method was employed to characterize a typical participant of this program. The second main aim is to analyse the supply of this program on the Czech market. According to this analysis of supply and outcomes of the survey, there are determined the recommendation for agencies to improve their services and customer care to gain more customers and bigger market share.
Klíčová slova: Work and Travel Program in the USA; Marketing Research; Consumer Behaviour; Supply Analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 29. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64886/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: