Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu

Název práce: Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Autor(ka) práce: Žáková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Chyška, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje značky aviváží Coccolino. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat strategii komunikace v místě prodeje a doporučit vhodné komunikační nástroje pro danou značku, a to prostřednictvím teoretického základu zaměřeného na chování zákazníků v místě prodeje a efektivitu in-store komunikace, pozorování použitých komunikačních nástrojů v místě prodeje a kvantitativního výzkumu zaměřeného na chování zákazníků v místě prodeje. První část se zabývá především teoretickým základem zaměřeným na charakteristiku chování v místě prodeje. Druhá část se zaměřuje na problematiku strategie in-store komunikace a vysvětlení pojmů s ní souvisejících. V třetí části je představena značka a její konkurenti. Další část pak detailněji popisuje situaci kategorie aviváží v retailovém prostředí. Následující část se zaměřuje na výzkumné šetření, jehož výsledky vedou k identifikování strategie in-store komunikace a doporučení vhodné komunikační strategie značky. V poslední části jsou diskutovány výsledky provedeného výzkumu s již existujícími výzkumy v této oblasti.
Klíčová slova: In-store komunikace; značka Coccolino; sekundární vystavení; chování v místě prodeje; POP médium; výzkum v místě prodeje
Název práce: In-store communication on chosen market
Autor(ka) práce: Žáková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Chyška, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with in-store communication of fabric softener brand Coccolino. The aim of the thesis is to identify the strategy of in-store communication and to provide recommendations for ideal communication tools for Coccolino brand based on theoretical knowledge focused on customers behavior and in-store communication effectivity and findings of research conducted in stores. The first chapter is theoretical and speaks about customer behavior in stores. The second one focuses on theoretical background of in-store communication strategy. In other two chapters the brand, its competitors and situation on the market are described. The fifth part speaks about conducted research, based on which are made recommendations and conclusions in next chapter. In the last part the results of conducted research are discussed with other researchers made in this area.
Klíčová slova: POP; in-store research; Coccolino brand; in-store communication; secondary placement; in-store behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 28. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64383/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: