Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro

Název práce: Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro
Autor(ka) práce: Oudová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přikrylová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
Klíčová slova: -
Název práce: International marketing strategy of the firm Stem Cell Pro
Autor(ka) práce: Oudová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přikrylová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: International marketing strategy of the firm Stem Cell Pro
Autor(ka) práce: Oudová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přikrylová, Jana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2008
Datum podání práce: 26. 6. 2008
Datum obhajoby: 8. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10143/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: