Nasazení cloud technologií na středních školách
Název práce: | Nasazení cloud technologií na středních školách |
---|---|
Autor(ka) práce: | Nechayeva, Mariya |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Kubálková, Markéta |
Oponenti práce: | Kubálek, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce je zaměřena na využití cloud technologií na středních školách. Je strukturována do dvou kapitol. V první kapitole jsou popsané teoretické aspekty cloud technologií obecně: pojem cloud technologie a jeho základní charakteristiky, jak se dělí, výhody a nevýhody využití. Také čtenáři poskytuje přehled o největších poskytovatelích cloud služeb, jejich cenové politice, nabídkách, sférách působení a postavení na trhu. Druhá část bakalářské práce se zabývá způsobem využití cloud technologie v praxi a jejím přínosem při využití ve školách. V kapitole je také popsána moderní generace žáků, generace Z, a státní podpora digitálního vzdělávání. Na konci se čtenář seznámí s případovou studií, která obsahuje popis a krátkou analýzu konkrétního využití cloud služeb v středních školách. |
Klíčová slova: | vzdělávání; cloud technologie ve vzdělávání; střední škola; Office 365; cloud technologie; G Suite |
Název práce: | Implementation of cloud technology in secondary schools |
---|---|
Autor(ka) práce: | Nechayeva, Mariya |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Kubálková, Markéta |
Oponenti práce: | Kubálek, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachelor thesis is focused on the use of cloud technology in secondary schools. It is structured into two chapters. The first chapter describes the theoretical aspects of cloud computing in general: the meaning of cloud technology and its basic characteristics, how it is divided, advantages and disadvantages of its implementation. It also provides an overview of the world's largest cloud service providers, their pricing policies, offerings, business areas and market positions. The second part of the thesis deals with the use of cloud technology in real life and its contribution to the use in schools. Moreover the chapter describes the modern generation of students, the generation Z, and the national government’s support of digital education. The reader gets acquainted with a case study that includes a description and a brief analysis of the specific use of cloud services in secondary schools. |
Klíčová slova: | cloud technology; education; cloud technology in education; secondary school; Office 365; G Suite; cloud computing |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta mezinárodních vztahů |
Katedra: | Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 2. 2. 2017 |
---|---|
Datum podání práce: | 26. 4. 2019 |
Datum obhajoby: | 3. 6. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/60564/podrobnosti |