Využití Google Analytics v konkrétní firmě

Název práce: Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Autor(ka) práce: Petrov, Richard
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Smutný, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá nástrojem pro měření návštěvnosti Google Analytics a jeho využitím v konkrétní firmě. Práce v úvodu zmiňuje dostupné metodiky měření a jejich přes- nost a dále shrnuje funkce Google Analytics, jeho výhody a omezení. Poté se zaměřuje na reporty, postup implementace nástroje a možnosti využití dat o návštěvnících k optimalizaci webových stránek. Praktická část obsahuje analýzu webových stránek vybrané firmy. Zkoumá trend vývoje návštěvnosti, vybrané klíčové ukazatele, které porovnává s jejich prů- měrnými výkony v odvětví. Dále zkoumá cestu zákazníků k objednávce, zdroje tržeb dle pro- duktů, demografických údajů zákazníků, zdrojů akvizic, hlavní sezóny jednotlivých produ- ktů a zákazníky dle lokality. Na základě výsledků analýzy přináší návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: okamžité opuštění stránky; Google Analytics; konverze; trend vývoje návštěvnosti; Data o návštěvnících; průměrná doba na stránce
Název práce: Use of Google Analytics in a particular company
Autor(ka) práce: Petrov, Richard
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Smutný, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the tool for measuring the traffic of Google Analytics and its use in a particular company. Work mentions in introduction the available measurement methodologies and their accuracy, and then summarizes Google Analytics features, benefits and limitations. It then focuses on reports, how to implement the tool, and how to use data about visitors to optimize websites. The practical part contains the analysis of the website of the selected company. It examines the trend of visitor development, selected key indica- tors, which it compares with their average performance in the industry. In addition, it examines customers' paths to order, product revenue sources, customer demographics, acquisition resources, product high season, and location-based customers. Based on the results of the analysis, it brings suggestions for improvement.
Klíčová slova: Immediate Exit; Traffic Trend; Visitor Data; Google Analytics; Conversions; Average Time on Site

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2018
Datum podání práce: 29. 4. 2019
Datum obhajoby: 17. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66930/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: