Změna vnímání značky

Název práce: Změna vnímání značky
Autor(ka) práce: Junková, Šarlota
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá rozpoznáním faktorů, které mohou být potenciální příčinou změny vnímání značky. Cílem práce je identifikovat tyto faktory a zjistit jejich dopad na značku a prodejnosti jejich produktů.Teoretická část práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zabývá pojmem značka, povědomím o značce, jejími hodnotami, vnímáním a řízením. Součástí této kapitoly je také podkapitola týkající se tržního podílu. V další části je popsáno fungování online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Poslední část se věnuje marketingovému výzkumu, kde je popsán kvalitativní a kvantitativní výzkum. Praktická část nejprve popisuje obecně značku a její komunikaci, následuje výzkum sekundárních dat, ze kterých vychází poslední část této práce. Závěrečná část se skládá z výzkumu primárních dat.
Klíčová slova: vnímání značky; značka ; tržní podíl; kvantitativní výzkum
Název práce: Change of Brand Perception
Autor(ka) práce: Junková, Šarlota
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the topic of recognition of significant factors that can be a potential cause of the change in brand perception. The aim of the thesis is to identify these factors and to determine their impact on the brand and consumption of its products.The theoretical part then consists of 3 chapters. The first chapter deals with the concept of brand, its awareness, value, perception and management. This chapter also includes a sub-chapter which introduces the topic of market share. The next describes functions of online marketing with a focus on social media channels. Consequently, the last part deals with marketing research and is divided into qualitative and quantitative research. In the practical part brand and its communication in general is described, followed by the research of the secondary data which the last part of this work is based on. The last chapter of the thesis shows research of the primary data.
Klíčová slova: brand perception; market share; quantitative research; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 4. 2018
Datum podání práce: 29. 4. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65754/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: