Návrh marketingové strategie značky K2r v České Republice

Název práce: Návrh marketingovej stratégie značky K2r v Českej Republike
Autor(ka) práce: Mészárosová, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Poláčková, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá témou návrhu marketingovej stratégie pre značku pracích doplnkov K2r na českom trhu. Za svoj hlavný cieľ si práca kladie navrhnutie stratégie, vytvorenej na základe výstupov z jednotlivých analýz značky a konkurencie. Teoretická časť práce popisuje samotné kroky marketing managementu a toho, ako riadiť a budovať značku. Jej súčasťou je taktiež popis metodologických postupov, ktoré sú následne využité v praktickej časti. Praktická časť skúma prostredníctvom niekoľkých zvolených analýz samotnú značku, produkt, postavenie na trhu, konkurenciu a spôsob komunikácie. Jednotlivé analýzy sú vytvorené na základe sekundárnych dát (Nielsen, GfK, Tesco a DM report) a výstupov z kvalitatívneho výskumu, návštev v domácnosti. Hlavným prínosom tejto práce je poskytnúť spoločnosti Henkel Česká Republika kritický pohľad na aktuálne postavenie značky K2r na českom trhu a navrhnutie istých možností ako posilniť toto postavenie.
Klíčová slova: Stratégia; Značka; Pracie obrúsky; Čistič práčky; Marketing
Název práce: Marketing strategy proposal for operating on the Czech market
Autor(ka) práce: Mészárosová, Karin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Poláčková, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The purpose of this master thesis is to provide a marketing strategy proposal for K2r, one of the laundry additives products operating on the Czech market. The main goal of this study is to propose a strategy based on the outcome of various analyses focusing on the brand itself and its competitors. The theoretical framework describes multiple step of marking management such as how to build a brand image and brand equity. A part of the theory has been used to explain different methodologies that are later used in the practical part. Secondly, the aim of the practical part is to analyze the K2r brand, product, market position, communication and competitors. These analyses are conducted with the help of secondary data (Nielsen, GfK, Tesco, and DM report), outcomes of the qualitative research - home visits. Subsequently, the result of the study will be provided to Henkel Czech Republic as a critical reflection on the current brand position of K2r for the Czech market. Consequently, this paper will recommend options on how Henkel Czech Republic can strengthen the K2r brand’s market position.
Klíčová slova: Brand; Laundry Sheets; Washing Machine Cleaner; Marketing; Strategy
Název práce: Návrh marketingové strategie značky K2r v České Republice
Autor(ka) práce: Mészárosová, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Poláčková, Ivana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem návrhu marketingové strategie pro značku pracích doplňků K2r na českém trhu. Za svůj hlavní cíl si práce klade navržení strategie, vytvořené na základě výstupů z jednotlivých analýz značky a konkurence. Teoretická část práce popisuje samotné kroky marketing managementu a toho, jak řídit a budovat značku. Její součástí je také popis metodologických postupů, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část zkoumá prostřednictvím několika zvolených analýz samotnou značku, produkt, postavení na trhu, konkurenci a způsob komunikace.Jednotlivé analýzy jsou vytvořeny na základě sekundárních dat (Nielsen, GfK, Tesco a DM report) a výstupů z kvalitativního výzkumu, návštěv domácností. Hlavním přínosem této práce je poskytnout společnosti Henkel Česká Republika kritický pohled na aktuální postavení značky K2r na českém trhu a navržení jistých možností, jak toto postavení posílit.
Klíčová slova: Marketing; Strategie; Značka; Prací ubrousky; Čistič pračky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 11. 2018
Datum podání práce: 30. 4. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67683/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: