Hudební složka reklamy a její vnímání spotřebitelem

Název práce: Hudební složka reklamy a její vnímání spotřebitelem
Autor(ka) práce: Haganová, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudební složky reklamy a jejího vnímání spotřebitelem. Cílem práce je analyzovat hudbu v reklamních spotech a její působení na emoční složku vybraného spotřebitelského segmentu, kterým jsou mileniálové a generace Z. Teoretická část práce se zabývá psychologií reklamy a spotřebitele. V rámci literární rešerše jsou diskutovány možnosti využití hudební složky v marketingové komunikaci. Metodická část se věnuje využitým metodám – dotazníkovému šetření. Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých vybraných reklamních spotů, jejich zhodnocení a interpretaci výsledků pomocí popisné statistiky.
Klíčová slova: emoce; psychologie reklamy; televizní reklama; hudba; funkce hudby v reklamě
Název práce: Music component of advertising and its perception by the consumer
Autor(ka) práce: Haganová, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the issue of the musical component used in advertising and its perception by the consumer. The aim of the thesis is to analyze music in advertising spots and its impact on the emotional component of the selected consumer segment, which are the millennials and generation Z. The theoretical part deals with the psychology of advertising and consumers. The literature search discusses the possibilities of using the music component in marketing communication. The methodical part is devoted to used methods - questionnaire survey. The practical part contains an analysis of selected advertising spots, their evaluation and interpretation of results using descriptive statistics.
Klíčová slova: music; psychology of advertising; music features in advertising; emotion; television advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 4. 2018
Datum podání práce: 2. 5. 2019
Datum obhajoby: 31. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65696/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: