Návrh a vývoj websocket-based webové hry pro více hráčů

Název práce: Návrh a vývoj websocket-based webové hry pro více hráčů
Autor(ka) práce: Pavelka, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pavlíčková, Jarmila
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem teto práce je návrh a vývoj webové websocket-based hry pro více hráčů. Práce popisuje proces návrhu a vývoje od definování požadavků na aplikaci, analýzu trhu a dostupných technologií až po samotnou realizaci aplikace, která umožňuje hráčům hrát zvolenou hru. Pro vývoj aplikace byl zvolen jazyk Java a aplikační rámec Spring, pomocí kterého provozuji webovou aplikaci, přes kterou mohou uživatelé hrát hru. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá definováním aplikačních požadavků a volbou hry. Ve druhé, hlavní části se práce věnuje vývoji aplikace. Na závěr se práce věnuje zhodnocení stavu projektu, možnostem monetizace jeho výsledku a shrnutí projektu v kontextu bakalářské práce. Výsledkem práce je funkční, spustitelná aplikace, ve které mohou hráči skrze svůj webový prohlížeč hrát hru piškvorky. Uživatelům je v aplikaci umožněno přihlášení do aplikace, chatování a sledování, nebo hraní hry.
Klíčová slova: SockJS; jQuery; HTML5; CSS; Javascript; UML; Java8; Websocket; Spring Framework
Název práce: The design and development of a websocket-based multiplayer browser game
Autor(ka) práce: Pavelka, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pavlíčková, Jarmila
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis pursues the design and development of a websocket-based multiplayer game. It describes the process of designing and development from defining the application requirements over an analysis of market and technologies available, to realization of the application, which allows users to play my chosen game. Java programming language and Spring Framework are my environments of choice, thanks to which I can operate the application through which users can play the game. This thesis is divided into three parts. The first part pursues defining the application requirements and choosing my served game. In the second, main part, this thesis addresses the development of this application. Lastly, the thesis evaluates the project's stadium, considers possible ways of monetizing the project's result and summarizes the project in the context of this bachelor's thesis. The result of this thesis is a functional and executable application, in which users can play the game five-in-a-row through their browser. The users can log in to the application, chat and either watch or play the game five-in-a-row.
Klíčová slova: UML; Java8; Websocket; Spring Framework; SockJS; jQuery; HTML5; CSS; Javascript

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 1. 2019
Datum podání práce: 3. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: