Marketingová analýza ženského hokejového týmu HC Kobra Praha

Název práce: Marketingová analýza ženského hokejového týmu HC Kobra Praha
Autor(ka) práce: Kaššová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Lední hokej byl dlouhou dobu považován za mužský sport, v posledních letech však roste jeho popularita i u žen. Ženský hokej v ČR se ale potýká s řadou problémů a ženský hokejový tým HC Kobra Praha není výjimkou. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální marketingovou situaci týmu a navrhnout možná řešení přispívající ke zlepšení budoucího fungování. V praktické části je aplikována řada marketingových analýz. Taktéž je uskutečněn rozhovor s asistentem týmu a provedeno dotazníkové šetření s hráčkami týmu. Nechybí ani vyhodnocení výzkumných otázek. Na základě toho všeho bylo demaskováno, že hlavními důvody neabsolvování tréninkových jednotek je čas tréninků, cena a nespokojenost s kvalitou produktu. V propagaci týmu se nabízí celá řada možností na zlepšení. Způsobů, jak navýšit finanční rozpočet, existuje taktéž mnoho. Ve snaze získat nové hráčky by se měl tým primárně soustředit na dívky ve věku 12 let (6. třída) a kategorii 15-24 let, konkrétně na žákyně 9. třídy a dívky studující střední školu s maturitou a vysokou školu. Zapracovat by se mělo na každém objeveném nedostatku.
Klíčová slova: Marketingová analýza; sportovní marketing; spozoring; propagace; lední hokej
Název práce: Marketing analysis of the HC Kobra Prague women’s ice hockey team
Autor(ka) práce: Kaššová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ice hockey was regarded as a male sport for a long time, but in recent years its popularity has been increasing among women as well. However, in the Czech Republic women's hockey faces a lot of problems and the women's ice hockey team HC Kobra Prague is no exception. The main goal of the thesis is to identify the current marketing situation of this team and propose possible solutions contributing to the improvement of future functioning. In the practical part a number of marketing analyses is applied. There is also an interview with a team assistant and a questionnaire survey with players of the team. Also, an evaluation of research questions is not missing. Based on all this, it was found out that the main reasons for not attending training units are training time, price and dissatisfaction with product quality. The promotion of the team offers many options for improvement. There are also many ways how to increase the financial budget. In an effort to recruit new players, the team should primarily focus on girls aged 12 (6th grade) and 15-24 years, specifically on 9th grade, high school girls with school-leaving exam and women studying university. Any shortcomings identified should be eliminated.
Klíčová slova: Marketing analysis; sports marketing; sponsorship; promotion; ice hockey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2018
Datum podání práce: 3. 5. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66871/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: