Využití sociálních sítí v lékárenství

Název práce: Využití sociálních sítí v lékárenství
Autor(ka) práce: Nguyen, Thuy Linh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Petrasová, Viktoria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním tématem bakalářské práce je využití sociálních sítí v lékárenském odvětví, zejména ve velkých lékárenských společnostech v České republice. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku využití sociálních sítí pro internetový marketing, především tu bude rozebrán marketing na Facebooku. Dále v praktické části bude představena lékárenská firma BENU a budou analyzovány a vyhodnocovány její marketingové aktivity na sociální síti Facebook. Cílem této práce bude vyhodnotit obsah na facebookové stránce BENU lékárny z pohledu osob, kteří sledují profil společnosti. K dosažení stanoveného cíle bude provedeno dotazníkové šetření, týkající se zkušenosti se stránkou. Součástí práce je také provedení osobního rozhovoru se specialistkou obsahu sociálních sítí firmy BENU. Praktická část bude obsahovat i porovnání a zhodnocení efektivnosti tvorby obsahu na Facebooku u největších internetových lékáren.
Klíčová slova: sociální síť; internetový marketing; Facebook
Název práce: Use of social networks in the pharmacy sector
Autor(ka) práce: Nguyen, Thuy Linh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Petrasová, Viktoria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main topic of the thesis is the use of social networks in the pharmacy sector, especially in large pharmacy companies in the Czech Republic. The theoretical part focuses on the characteristics of using social networks for internet marketing, especially marketing on Facebook. In the practical part, the pharmaceutical company BENU will be introduced and its marketing activities on Facebook will be analyzed and evaluated. The aim of this work will be to evaluate the content on the Facebook page of BENU Pharmacies from the perspective of people who follow the company profile. A questionnaire survey on site experience will be conducted to achieve the goal. The work also includes a personal interview with a content specialist on BENU's social networks. The practical part will also include a comparison and evaluation of the effectiveness of content creation on Facebook at the largest online pharmacies.
Klíčová slova: Facebook; digital marketing; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2018
Datum podání práce: 4. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67703/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: