Trendy v Social CRM implementované v podnicích

Název práce: Trendy v Social CRM implementované v podnikoch
Autor(ka) práce: Ďurica, Matej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca na tému „Trendy v Social CRM implementované v podnikoch“ sa zaoberá prieskumom využitia Social CRM na komunikáciu a propagáciu slovenských a českých spoločností pomocou sociálnych sietí a navrhnutím spôsobu zlepšenia využitia Social CRM pre spoločnosti, ktoré Social CRM nepoužívajú v plnej miere alebo vôbec. Sekundárnym cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie a vyhodnotenie hypotéz, súvisiacich s touto témou. Na základe slovenských, českých a zahraničných prieskumov bolo stanovených 12 hypotéz, ktorých potvrdenie respektíve vyvrátenie bolo preskúmané pomocou dotazníka rozoslaného slovenským a českým spoločnostiam. Výsledkom diplomovej práce je zobrazenie aktuálneho stavu využitia systému CRM a sociálnych sietí v spoločnostiach v Slovenskej a Českej republike a vyslovenie možností zlepšenia, ktoré by mohli spoločnostiam pomôcť pri využívaní sociálnych sietí v spojení so systémom CRM v plnej miere. Táto diplomová práca podrobne analyzuje vzťah systému CRM a sociálnych sietí u skúmaných slovenských a českých spoločností, ktoré tieto obe prvky využívajú. Práca môže byť použitá ako dokumentácia k tomu na čo si majú dať spoločnosti pozor pri plánovaní, budovaní alebo zlepšovaní svojej sociálnej siete ako aj systému CRM, ale hlavne k tomu čo používať, aby bol ich prínos zo sociálnych sietí v spojení so systémom CRM čo najväčší.
Klíčová slova: CRM; Social CRM; sociálna sieť; spoločnosť
Název práce: Trends in Social CRM implemented in enterprises
Autor(ka) práce: Ďurica, Matej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis on "Trends in Social CRM implemented in enterprises" deals with the survey of the use of Social CRM for communication and promotion of Slovak and Czech companies by means of social networks and proposing a way to improve the use of Social CRM for companies that do not use Social CRM in full or at all. The secondary aim of this thesis is to create and evaluate hypotheses related to this topic. On the basis of Slovak, Czech and foreign surveys, 12 hypotheses were established, and their confirmation or refutation was examined by means of a questionnaire sent to Slovak and Czech companies. The result of the diploma thesis is the display of the current state of use of the CRM and social networking systems in companies in the Slovak and Czech Republics and the possibility of improvement that could help companies to use social networks and the CRM system in full. This diploma thesis analyzes in detail the relationship between the CRM system and social networks in the studied Slovak and Czech companies that use these two elements. Thesis can be used as documentation for what companies should be careful about when planning, building or improving their social network and CRM system, but especially for what to use to maximize their social networking and CRM benefits.
Klíčová slova: CRM; Social CRM; enterprise; social network
Název práce: Trendy v Social CRM implementované v podnicích
Autor(ka) práce: Ďurica, Matej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce na téma "Trendy v Social CRM implementované v podnicích" se zabývá průzkumem využití Social CRM na komunikaci a propagaci Slovenská a českých společností pomocí sociálních sítí a navržením způsobu zlepšení využití Social CRM pro společnosti, které Social CRM nepoužívají plně nebo vůbec. Sekundárním cílem této diplomové práce je vytvoření a vyhodnocení hypotéz, souvisejících s tímto tématem. Na základě slovenská, českých a zahraničních průzkumů bylo stanovených 12 hypotéz, jejichž potvrzení, respektive vyvrácení bylo zkoumáno pomocí dotazníku zaslaného Slovenské a českým společnostem. Výsledkem diplomové práce je zobrazení aktuálního stavu využití systému CRM a sociálních sítí ve společnostech v České a Slovenské republice a vyslovení možností zlepšení, které by mohly společnostem pomoci při využívání sociálních sítí ve spojení se systémem CRM v plné míře. Tato diplomová práce podrobně analyzuje vztah systému CRM a sociálních sítí u zkoumaných Slovenská a českých společností, které tyto obě prvky využívají. Práce může být použita jako dokumentace k tomu na co si mají dát společnosti pozor při plánování, budování nebo zlepšování své sociální sítě i systému CRM, ale hlavně k tomu, co používat, aby byl jejich přínos ze sociálních sítí ve spojení se systémem CRM co největší.
Klíčová slova: CRM; sociální síť; společnost; Social CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2018
Datum podání práce: 5. 5. 2019
Datum obhajoby: 30. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67618/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: