Vliv základních online marketingových nástrojů na prodej jazykových kurzů

Název práce: Vliv základních online marketingových nástrojů na prodej jazykových kurzů
Autor(ka) práce: Pěničková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bedřichová, Petra
Oponenti práce: Vondra, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití online marketingu u konkrétního příkladu (prodeje jazykových kurzů). Teoretická část vymezuje pojem online marketing, popisuje jeho historii, vznik, složky a porovnává ho s offline marketingem. Dále teoretická část uvádí, jak využívá online marketing sociální sítě ve svůj prospěch a zmiňuje nejznámější sociální sítě. Na závěr teoretická část vysvětluje, co je to content marketing a PPC kampaně, jejichž teorii je nutné znát pro pochopení problematiky v praktické části. Praktická část nejprve představuje jazykovou školu YES, jejíž online marketingová kampaň je předmětem výzkumu. Popisuje, jaké kroky byly podniknuty před zahájením kampaně, dále také celý průběh kampaně a na konci vyhodnocuje podle předem zadaných metrik, zda byla celá kampaň úspěšná či nikoliv. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak zavedení základních online marketingových nástrojů ovlivní prodej jazykových kurzů a posoudit, zda je online marketingová strategie efektivní spíše v krátkodobém nebo dlouhodobém období. Závěr práce pak sděluje, zda byly jednotlivé cíle splněny a pokud ano, jak k jejich splnění autorka bakalářské práce dospěla.
Klíčová slova: Content marketing; Google Ads; Online marketing; PPC kampaně; Sociální sítě
Název práce: The impact of basic online marketing tools on the sales of language courses
Autor(ka) práce: Pěničková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bedřichová, Petra
Oponenti práce: Vondra, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the use of online marketing on a specific example (selling language courses). The theoretical part defines the term online marketing, describes its history, birth and parts and compares it with the offline marketing. The theoretical part also presents how online marketing uses the social networks for its own benefit and mentions the most popular ones. Lastly, this part explains what content marketing and PPC campaigns are, which is important for a better understanding of the practical part of this thesis. At the beginning of the practical part, the thesis introduces the language school YES, whose online marketing campaign is the subject of the research of the thesis. Afterwards, the practical part describes the steps which were made before starting the campaign, the whole progress of the campaign and in the end, it evaluates (according to the metrics that were set during the first steps) whether the campaign was successful or not. The aim of the thesis was to find out how the implementation of the basic online marketing tools affects the selling of language courses and to consider if the online marketing strategy is more effective in the short-term or long-term period. The conclusion of the whole bachelor thesis summarises if the aims were fulfilled or not. If they were, it tells how the author of the thesis fulfilled these aims.
Klíčová slova: Online marketing; PPC campaigns; Social networks; Google Ads; Content marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2019
Datum podání práce: 5. 5. 2019
Datum obhajoby: 15. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68576/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: