Komunikační strategie Fakulty informatiky a statistiky

Název práce: Komunikační strategie Fakulty informatiky a statistiky
Autor(ka) práce: Sýkorová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Voldřich, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii Fakulty informatiky a statistiky v rámci nově spuštěné kampaně „Stačí se zeptat”. Cílem práce je zdůvodnit, zda kampaň byla přínosná či nikoliv. V případě, že kampaň splní alespoň jeden z hlavních ekonomických cílů, lze tuto komunikační strategii považovat za úspěšnou. Teoretická část této bakalářské práce se zabývá metodami pro tvorbu efektivní komunikace.Praktická část práce se odvíjí z teoretických poznatků. Je zde podrobně rozebrána a zdůvodněna komunikační strategie kampaně „Stačí se zeptat”. Ta byla vytvořena hlavně z důvodu nepříznivé pozice Fakulty informatiky a statistiky na trhu vysokých škol. Na komunikační strategii je přihlíženo s důrazem na definování její cílové skupiny, konkurence a nastavením komunikačních kanálů.Závěrečnou fází práce je vyhodnocení úspěšnosti kampaně na základě statistik počtu podaných přihlášek na jednotlivé fakulty VŠE za rok 2019 ve srovnání s předchozím rokem. Na základě této bakalářské práce byla kampaň vyhodnocena jako úspěšná, a to z důvodu 45,11% nárůstu podaných přihlášek.
Klíčová slova: Vysoká škola ekonomická v Praze; Fakulta informatiky a statistiky; informatika; komunikační strategie; kampaň; student
Název práce: Communication strategy of Faculty of Informatics and Statistics
Autor(ka) práce: Sýkorová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Voldřich, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the communication strategy of the Faculty of Informatics and Statistics within the newly launched campaign “Stačí se zeptat”. The target of the thesis is to justify whether the campaign was beneficial or not. If the campaign meets at least one of the main economic goals set, this communication strategy can be considered as successful. The theoretical part of this thesis deals with methods for creation of effective communication.The practical part is based on theoretical knowledge. The communication strategy of the campaign “Stačí se zeptat” is described in detail and justified. It was created mainly because of the unfavorable position of the Faculty of Informatics and Statistics on the university market. The communication strategy is elaborated with an emphasis on definition of its own target group, competitors and communication channels set up.The final part of the thesis is an evaluation of the campaign success pursuant to statistics of the number of received applications for particular faculties of the University of Economics in 2019 compared to the previous year. Based on this bachelor thesis, the campaign was evaluated as successful because of the 45,11% increase in filled applications
Klíčová slova: University of Economics in Prague; Faculty of Informatics and Statistics; campaign; student; informatics; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2019
Datum podání práce: 6. 5. 2019
Datum obhajoby: 13. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68519/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: