Strategie pro sociální sítě nového nočního klubu

Název práce: Strategie pro sociální sítě nového nočního klubu
Autor(ka) práce: Píchová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Horáková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje tvorbě strategie pro sociální sítě nového nočního klubu Moonclub. Cílem práce je definovat a zrealizovat strategii tak, aby odpovídala komunikační strategii a přivedla co nejvíce zákazníků.Nejprve jsou definovány obecné pojmy související s problematikou strategie a sociálních sítí. Následně je teoreticky popsán proces analýzy a proces tvorby strategie. Z poznatků teoretické části vychází praktická část, která využívá metody benchmarkingu. Postupně je popsáno poznání firmy – cílová skupina, činnost firmy, její positioning nebo komunikační strategie; rešerše konkurence na vybraných sociálních sítích; předpoklady úspěchu, kde jsou vytyčeny měřitelné cíle; pokus o získání převahy stanovenou strategií a poslední fáze - opakování těchto kroků, v tomto případě doporučení do budoucna. Ověření strategie použité v praxi je popsáno na základě dostupných informací o návštěvnosti klubu, počtu impresí a potenciálu podniku.
Klíčová slova: Online marketing; Post plán; Sociální sítě; Budování značky na sociálních sítích; Strategie
Název práce: Social network strategy for a new music club
Autor(ka) práce: Píchová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Horáková, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to create a social network strategy for a brand new music club called Moonclub. The strategy should be defined and implemented in the most effective way so that it works together with the overall communication strategy of the company and that it brings as many customers as possible.At first, general terms related to the topic of strategy and social media are defined. The next part of theoretical part describes processes of analysis and creating a strategy. Previous theoretical knowledge is necessary for the practical part of the thesis which is structured by the benchmarking method. Five stages of the method will be described gradually: a company research – target group, goal, positioning; a competition research of their social network profiles; a prerequisite for success; an establishment of the strategy and a recommendation for the future.Evaluation of the applied strategy is based on the attendance data, number of impressions and the club potential.
Klíčová slova: Social media branding strategy; Social network; Strategy; Post plan; Online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2019
Datum podání práce: 6. 5. 2019
Datum obhajoby: 13. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68503/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: