Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR

Název práce: Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR
Autor(ka) práce: Krajdlová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjištění, který z faktorů ovlivňující spotřební chování nejvíce působí na spotřebitele kosmetického trhu v České republice. Vedlejším cílem bakalářské práce je také zjištění jistých preferenčních značek a produktů, které spotřebitelé na kosmetickém trhu kupují a rozhodují se pro ně. První část bakalářské práce slouží jako základní stavební kámen teorie o spotřebním chování, kupním rozhodovacím procesu, a o marketingovém výzkumu, o který se poté opírá část praktická. Praktická část se v první řadě zabývá charakteristikou českého kosmetického trhu a následně se zabývá analýzou ovlivňujících faktorů spotřebního chování na kosmetickém trhu České republiky. Veškeré získané výsledky poté budou shrnuty v závěru bakalářské práce.
Klíčová slova: nákupní chování; kupní rozhodovací proces; kosmetický trh ČR; marketingový výzkum; spotřební chování
Název práce: Factors affecting consumer behaviour on the cosmetic market in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Krajdlová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to find out which of the factors influencing consumer behavior is most influential on consumers of cosmetic market in the Czech Republic. The secondary objective of this thesis is also to identify certain preferential brands and products that consumers buy and make decisions on the cosmetics market. The first part of the thesis serves as the basic building block of the theory of consumer behavior, the purchasing decision-making process, and marketing research, which is then based on the practical part. The practical part deals primarily with the characteristics of the Czech cosmetic market and then analyzes the influencing factors of consumer behavior on the cosmetic market of the Czech Republic. All the results obtained will then be summarized in the conclusion of the bachelor thesis.
Klíčová slova: purchasing decision process; consumer behaviour; purchasing behaviour; cosmetic market of the Czech Republic; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2018
Datum podání práce: 6. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66019/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: