Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice

Název práce: Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice
Autor(ka) práce: Melnyk, Andrej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kováč, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi marketingu módního průmyslu, respektive marketingovou komunikací a jejím vlivem na spotřební rozhodování zákazníků se detailním pohledem na kolaboraci společnosti Adidas s Kanye Westem. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zdali je spolupráce Adidasu s postavou Kanyeho Westa zodpovědná za současné postavení společnosti Adidas na trhu obuvi a na trhu sekundárním a zjistit, jak tuto spolupráci vnímají spotřebitelé z Generace Z. V práci jsou uvedeny příklady, jak se liší módní marketing od obecného marketingu. Teoretická část se zabývá základními pojmy jako je marketingová komunikace a její nástroje, a to jak tradiční, tak i ty nové. Praktická část se zabývá trhem obuvi v ČR, společností Adidas, osobou Kanyeho Westa, společnosti Footshop, sekundárnímu trhu a následně kvantitativnímu výzkumu na sekundárním trhu a interpretaci výsledků.
Klíčová slova: móda; adidas; marketingová komunikace; komunikační mix
Název práce: The impact of a marketing communication on consumers decision making on the secondary market in Czech republic
Autor(ka) práce: Melnyk, Andrej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kováč, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis covers specifics of fashion marketing, marketing communication and it's impact on consumers decision making with focus on collaboration of Adidas with Kanye West. The goal of this Bachelor's thesis is to find out, whether collaboration between Adidas and Kanye West is responsible for Adidas’s position on the secondary market and it's popularity among millenials. In the thesis, there are examples of how fashion marketing is different to others. The first part of the thesis focuses on basic terminology, such as marketing communication and it’s tools, both traditional and also new trends. The second part focuses on Adidas, Kanye West, Footshop and secondary market, followed by research and analysis of the results.
Klíčová slova: Communication mix; Fashion; Adidas; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2018
Datum podání práce: 7. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66111/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: