Marketingová strategie společnosti prodávající granule na míru

Název práce: Marketingová strategie společnosti prodávající granule na míru
Autor(ka) práce: Králíček, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu, který by nově vzniklé společnosti pomohl stanovit si jasné místo na velice konkurenč-ním trhu s psí stravou a dosáhnout profitability. Byla vypracována analýza in-terního a externího prostředí s využitím sekundárních zdrojů dat, dále analýza zákaznického prostředí na základě primárních dat získaných z ankety mezi na-kupujícími. Na těchto základech vznikl marketingový plán pro jednotlivé „P“ marketingu, plán online komunikace s využitím STDC frameworku a strategie pro budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Práce je zakončena plánem implementace marketingových aktivit.
Klíčová slova: strategický marketing; PEST; SWOT; strategy canvas; marketingový plán
Název práce: Marketing plan of a company selling tailor-made dog food
Autor(ka) práce: Králíček, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is the creation of a strategic marketing plan which would help a newly founded company establish itself on a highly competitive dog food market and reach profitability. Analysis of internal and external environment was conduc-ted using secondary data, while the customer environment analysis was based on primary data gathered from a questionnaire distributed among buyers. On these grounds a marketing plan for each of the marketing „Ps” was developed. It includes a plan for online communication that uses the STDC framework and a customer relationship management strategy. The thesis ends with a plan of marketing acti-vities implementation and schedule.
Klíčová slova: strategic marketing; marketing plan; PEST; SWOT; strategy canvas

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2018
Datum podání práce: 7. 5. 2019
Datum obhajoby: 18. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65039/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: