Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka

Název práce: Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Autor(ka) práce: Hrdina, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Stolle, Nikol
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na popis současné situace na poli automatizace, vymezení životního cyklu zákazníka a dále na popis současné situace na poli chatbotů, jejich základní principy a způsoby použití. Práce si bere za cíl shrnout současné informace z tohoto odvětví a následně pomocí těchto informací provést výzkum chatbotů použitých za účelem komunikace s českými spotřebiteli a také provést jednoduchý experiment zaměřený na uživatelské chování při komunikaci s chatbotem. Výstupem práce je srovnání charakteristik, které přísluší chatbotům určeným ke konkrétním účelům a popis jejich vzájemných vztahů a popis uživatelského chování při kontaktu s jednoduchým chatbotem.
Klíčová slova: Chatbot; Životní cyklus zákazníka; Automatizace
Název práce: Use of chatbots in consumer lifecycle
Autor(ka) práce: Hrdina, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Stolle, Nikol
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with current situation on the field of automation, defining customers lifecycle and further on with current situation on the field of chatbots, their basic principles and ways of use. The main goal of thesis is to summarize current information from this field and further on the research of chatbots used to communicate with Czech customers and also to set up an experiment in order to explore user behaviour while communicating with chatbot. The result of the thesis is evaluation of characteristics of chatbots, mainly with the connection to the customer lifecycle and also evaluation of the relations between those characteristics and description of user behaviour while using simple solution chatbot.
Klíčová slova: Chatbot; Customer lifecycle; Automation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2018
Datum podání práce: 9. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67319/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: