Manažerská komunikace

Název práce: Manažerská komunikace
Autor(ka) práce: Součková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Jarošová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analýza manažerské komunikace ve vybraném týmu společnosti XY. Práce se soustředí jednak na jednotlivé komunikační prostředky a jednak na komunikační schopnosti a dovednosti manažera. V teoretické části jsou kromě obecných pojmů komunikace vymezeny především manažerské komunikační prostředky a kompetence směřující ke komunikačním schopnostem a dovednostem. Praktická část navazuje na zmíněnou teoretickou část a je zde již provedena analýza hlavní tématiky pomocí výzkumného šetření. Výzkumné šetření je uskutečněno jednak pomocí kvantitativního šetření ve formě dotazníku a jednak pomocí kvalitativního šetření v podobě rozhovorů. Na základě výsledků šetření jsou zkoumány jednotlivé pohledy a názory respondentů. V rámci toho je identifikován prostor pro zlepšení a případná úzká místa této manažerské komunikace. Na závěr jsou navržena doporučení, která by zlepšila současný stav a případně zjištěné nedostatky této komunikace.
Klíčová slova: interní komunikace; manažerská komunikace; analýza komunikace; komunikační schopnosti a dovednosti; komunikační prostředky
Název práce: Managerial communication
Autor(ka) práce: Součková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Jarošová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to analyze managerial communication in a selected team of the Company XY. The thesis focuses on communication channels and communication skills of the manager. In the theoretical part, in addition to the general concepts of communication there are defined primarily managerial communication channels and competencies towards communication skills. The practical part connects to the mentioned theoretical part and there is analysis done using the means of research. The research is carried out both by means of a quantitative survey in the form of a questionnaire and by means of a qualitative survey in the form of interviews. Based on the results of the survey, the individual views and opinions of the respondents are examined. Within this framework, there is identified the space for improvement and possible bottlenecks in this managerial communication. In conclusion, recommendations are proposed that would improve the current state and possibly these found shortcomings of this communication.
Klíčová slova: communication analysis; managerial communication; communication skills ; internal communication; communication channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2018
Datum podání práce: 9. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66627/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: